Díjmentes beszerzési felmérés

Minden cég működéséhez szükség van irodaszerekre, informatikai eszközökre, bútorokra, higiéniai termékekre.

A kérdés az, hogy honnan és hogyan szerzik be ezeket?

A legtöbb esetben a cégek – a legjobb tudásuk ellenére is – komoly időt és pénzt dobnak ki az ablakon, egyszerűen azért, mert nincs senki, aki abban segítené őket, hogy mire van szükségük. Emiatt számos olyan terméket szereznek be, amire egyáltalán nincs szükségük, vagy akár sokkal jobb alternatíva is elérhető lenne azonos, netán kedvezőbb árak mellett.

Mi több, a beszerzés gyakran stresszes, különösen azért, mert túl sok beszállítóval dolgoznak, amit a beszerzéssel foglalkozó személynek nincs energiája nyomonkövetni.

Mit kínálunk a díjmentes irodai felmérés keretében?

Konkréten, termékekre lebontva megnézzük, hogy az Ön cégének mire van szüksége. A gémkapocstól, a nyomtatópatronon át a kézmosó szappanig.

Így Ön pontosan tudni fogja, hogy milyen éves fogyasztása van az egyes termékekből, szüksége van-e minden termékre, illetve azt is látni fogja, hogy miként tudja a beszerzését optimalizálni. Arról már nem is beszélve, hogy egy ilyen listával sokkal egyszerűbb, gyorsabb és kényelmesebb lesz a beszerzése.

Kérje díjmentesen és kötelezettségek nélkül:
Teljeskörű beszerzési átvilágítás
Miért éri ez meg Önnek?
  • Felmérjük egyes termékkörökből mire van, és mire nincs szüksége.
  • El tudja kerülni a felesleges beszerzést - hogy tényleg csak az Ön számára szükséges termékeket vásárolja meg.
  • Drágább termékekre lehetséges olcsóbb alternatívákat tudunk kínálni.
  • Ahelyett, hogy hetekig elemezgetnénk, hogy Önnek mire van szüksége, mindössze pár óra alatt felmérjük a cégét és Ön gyorsan kaphat egy pontos listát.

GY.I.K.

Biztosan teljesen ingyenes?

Igen, teljesen ingyenes.

Milyen kötelezettségeink vannak a felméréssel kapcsolatban?

A felmérés semmilyen kötelezettséggel nem jár.

Milyen termékkategóriákat mérnek fel?

Irodával kapcsolatos termékeket mérünk fel, többek között a papírárut, számítástechnikai eszközöket és nyomtatási kellékanyagokat és higiéniai termékeket is.

Mennyi ideig tart a felmérés?

A felmérés nagyjából 3 órát vesz igénybe.

Hogyan tudunk felkészülni a felmérésre, illetve mivel kell készülnünk?

Semmilyen különös előkészületre nincs szükség.

Vegye fel velünk a kapcsolatot

    Referenciáink

    Mit mondanak rólunk?
    • Az INFOBIT KFT. mindig határidőben teljesít és minden egyedi problémánkra megoldást talál. Korrekt módon intézik az esetleges minőségi problémákat (ami a beszállítói hibából adódott), csere termékeket, és kedvezmény is mindig kaptunk a megrendeléseink után. Végtelenül korrekt, megbízható cég.

      Kovács Istvánné.
      Pénzügyi munkatárs
    Miért szeretnek velünk dolgozni?

    8+1 érv mellettünk

    Óriási termékkínálat

    Több mint 100.000 termékből álló kínálatunk van, amelyben garantáltan megtalálhatók az Ön számára ideális termékek. Ha nem találja amit szeretne, mi beszerezzük Önnek.

    Teljeskörű szolgáltatás

    Minden irodához kapcsolódó beszerzési problémát leveszünk az Ön válláról. Önnek nem kell különböző beszállítókkal kapcsolatot tartania ezzel leegyszerűsödik, kényelmesebbé, gyorsabbá és egyben olcsóbbá is válik a beszerzési folyamata.

    Üzemeltetünk is

    Nem csak a beszerzésben segítünk, de az informatikai eszközei üzemeltetésében, szervizelésében is. Így az eszközei folyamatosan működnek, nem fognak fennakadást okozni a napi tevékenysége során. Szükség esetén cseregépeket is tudunk biztosítani.

    Profi ügyfélszolgálat

    Az ügyfeleinket – ha nem is mindenkit személyesen – de ismerjük és barátként kezeljük. Ezért az egyik legfontosabb előnyünk, hogy ügyfeleink elérnek minket és kéréseikre azonnal, barátságosan és megoldásorientáltan reagálni tudunk.

    Kedvező árak

    Minden partnerünk számára egyedi árakat adunk, a számára fontos termékkategóriákra fókuszálva, így szinte minden esetben költséget tudnak általunk ügyfeleink megtakarítani.

    Gyors kiszállítás

    Jellemzően 48 órán belül minden megrendelt termék Önnél van, de nem ritka az ennél gyorsabb teljesítés sem. Így Önnek nem kell várakoznia. Ha valami mégsem elérhető, tudunk alternatív terméket kínálni, de akár egy kisebb konszignációs raktár is kialakítható Önnél a legnépszerűbb termékeivel.

    Könnyű rendelés

    Webáruházunkból nagyon egyszerű rendelni, de ha Ön telefonon vagy emailben szeretne rendelni, azt is meg tudja tenni, ahogy Önnek kényelmes! Ugyanakkor mi is figyeljük, hogy Önnek mire lehet szüksége és emlékeztetőt is küldünk.

    Bárhová szállítunk

    Az ország bármely pontjára szállítunk, akár a legkisebb és legeldugodtabb faluba is, ráadásul nincs alsó rendelési korlát sem. Ön azt kapja amit szeretne és oda, ahová szeretné.

    Finanszírozási megoldások

    Az informatikai eszközeit – ha szeretné – nem csak megvásárolni tudja nálunk, de akár bérleti vagy tartós bérleti konstrukcióban is hozzájuk tud jutni. Így a gyorsan változó munkaerőigényekre tud reagálni, illetve csökkentheti az induló költségeit úgy, hogy nem kell kompromisszumot kötnie a gépek terén.