Informatikai eszközök

Vásárlás, bérlés, tartós bérlet? Ön dönt!
Miért fontosak az

Informatikai eszközök?

Napjaink digitális világában egyszerűen kikerülhetetlenek az informatikai eszközök. Egész egyszerűen minden cég számára nélkülözhetetlenek, így Önnek is szüksége van rájuk. Ezt a weboldalt is valamilyen informatikai eszközön nézi.

A számítástechnikai termékek azonban jellemzően drágák, ezért a beszerzésük költséges. Ráadásul a informatika elképesztő fejlődése miatt néhány típusuk kifejezetten gyorsan lesz idejétmúlt. Éppen ezért, minden cégnek érdemes átgondolnia, hogy milyen informatikai eszközökre van szüksége és azokat szeretné-e megvásárolni, vagy praktikusabb bérelni.

Ráadásul néhány eszköz, mint a nyomtató vagy épp a fénymásoló folyamatos karbantartást is igényel. Így a megfelelő alternatíva kiválasztása cégenként mást jelenthet.

Teljeskörű irodai informatikai berendezést tudunk a KKV-k számára nyújtani. 

  • Laptopok
  • Asztali számítógépek
  • Nyomtatók
  • Fénymásoló gépek

Kérjen tőlünk ajánlatot

Szeretné lecserélni eszközparkját? Segítünk kiválasztani az ideális konstrukciót!
Ön melyiket választja?

Együttműködési lehetőségek

Informatikai termékeket három módon tudunk biztosítani ügyfeleink részére, így minden ügyfelünk megtalálhatja a számára ideális opciót

Három lehetőségből választhat:

  1. Vásárlás
  2. Bérlés
  3. Tartós bérlet.

Az alábbiakban részletesen összefoglaltuk ezen lehetőségek előnyeit.

Informatikai eszköz

Vásárlása

A vásárlás az informatikai eszközök beszerzésének legegyszerűbb ugyanakkor legköltségesebb módja. Ez esetben természetesen a vásárló tulajdonába kerülnek az eszközök.

Ugyanakkor bizonyos termékeket ekkor is karban kell tartani, így például a fénymásológépek, plotterek és más hasonló berendezéseket rendszeresen szervizelni kell, hogy megőrizzük állapotukat és azok megfelelően működjenek.

Mikor érdemes inkább

vásárolni?

  • Rendelkezésre áll az anyagi keret
  • Speciális eszközre van szükségünk
  • Különlegesen felszerelt számítógépet keresünk
  • Sokáig kívánjuk használni, lassan avul a termék
Informatikai eszköz

Bérlése

Vannak olyan helyzetek, amikor egész egyszerűen nem éri meg egy számítógépet, vagy informatikai eszközt megvásárolni. Sok esetben előfordulhat ez, például ha egy gépnek magas az ára, de a rendelkezésre álló tőkénket másra szeretnénk fordítani, vagy épp időszakos, netán alkalmi munkatársaknak szeretnénk informatikai eszközöket biztosítani.

A bérlés lehetőséget ad arra, hogy időszakosan a vásárláshoz képest roppant költséghatékonyan oldjuk meg az informatikai eszközigényünket. Nagyon széles termékkör érhető el bérleti formában, így garantáltan megtaláljuk az adott igényhez leginkább illeszkedő számítástechnikai eszközt, legyen szó laptopról vagy épp egy multifunkcionális fénymásoló gépről.

 

Mikor érdemes eszközöket

bérelni?

  • Nem szeretnénk vagy nincs lehetőségünk saját erőből eszközöket vásárolni
  • Átlagos eszközre van szükségünk
  • Rövid- vagy középtávra tervezünk az eszközökkel vagy
  • Nagy a céges fluktuáció, így nehéz kiszámítani a pontos eszközigényt
Informatikai eszköz

Tartós bérlése

A tartós bérlet a vásárlás és a bérlés előnyeit kombinálja. A tartós bérlet keretében ugyanis Ön bérleti időszak lejártával az Ön tulajdonába kerül az eszköz, így

  • Nem érzi azt, hogy a bérleti díj kidobott pénz az ablakon, hiszen a szerződéses időszak végén az Öné lesz az eszköz, ugyanakkor
  • Nem kell óriási összeget befektetnie az új készülék megvásárlására.

A tartós bérleti konstrukció további sajátossága, hogy abszolút személyre lehet szabni az eszközöket, amiket Ön szeretne, így akár különleges igények is megvalósítható a kontrukció keretében. Ráadásul a tartós bérlet mellé üzemeltetési szolgáltatás is jár, ami garantálja, hogy az eszköz folyamatosan megfelelően működik vagy Ön cseregépet kap, illetve biztosítja azt is, hogy amikor az Ön tulajdonába kerül a gép, akkor az egy értékes, tökéletsen működő eszköz, mert a megfelelő szervízt az évek során megkapta.

Mikor előnyös a

tartós bérlet?

  • Egyedi eszközt szeretnénk, nagy kiadás nélkül
  • Hosszú távon használnánk ugyanazon eszközöket
  • Nem szeretnénk pénzt kidobni az ablakon
  • Üzemeltetésre is szükségünk van
Teljeskörű

Üzemeltetési
szolgáltatás

Az általunk forgalmazott vagy bérbeadott eszközökhöz üzemeltetési szolgáltatást is nyújtunk, karbantartva az informatikai eszközöket, biztosítva azok zökkenőmentes folyamatos működését. Ezáltal az Ön irodája is folyamatosan működik, kiesés nélkül.

Fontos: az üzemletetés nem rendszergazdai szolgáltatás. Utóbbi tevékenységet nem végzünk, de tudunk megbízható partnert ajánlani az Önök részére.

Miért előnyös cége számára

Üzemeltetési
szolgáltatásunk?

Minden informatikai eszközt karban kell tartani ahhoz, hogy azok megfelelően működjenek, ezért nyújtunk az általunk kínált (értékesített, bérbe vagy tartós bérbe adott) eszközök mellé karbantartási szolgáltatást, amelynek keretében:

  • Laptopok, számítógépek karbantartása
  • Fénymásológépek karbantartása
  • Nyomatók karbantartása
Miért szeretnek velünk dolgozni?

8 érv mellettünk

Óriási termékkínálat

Több mint 100.000 termékből álló kínálatunk van, amelyben garantáltan megtalálhatók az Ön számára ideális termékek.

Teljeskörű szolgáltatás

Minden irodához kapcsolódó beszerzési problémát leveszünk az Ön válláról. Önnek nem kell különböző beszállítókkal kapcsolatot tartania ezzel leegyszerűsödik és olcsóbbá is válik a beszerzési folyamata.

Üzemeltetünk is

Nem csak a beszerzésben segítünk, de az informatikai eszközei üzemeltetésében, szervizelésében is. Szükség esetén cseregépeket is tudunk biztosítani.

Profi ügyfélszolgálat

Az egyik legfontosabb előnyünk, hogy ügyfeleink elérnek minket és kéréseikre azonnal és megoldásorientáltan reagálni tudunk.

Kedvező árak

Minden partnerünk számára egyedi árakat adunk, a számára fontos termékkategóriákra fókuszálva, így szinte minden esetben költséget tudnak általunk ügyfeleink megtakarítani.

Gyors kiszállítás

Jellemzően 48 órán belül minden megrendelt termék Önnél van, de nem ritka az ennél gyorsabb teljesítés sem. Így Önnek nem kell várakoznia.

Könnyű rendelés

Webáruházunkból nagyon egyszerű rendelni. Ugyanakkor mi is figyeljük, hogy Önnek mire lehet szüksége és emlékeztetőt is küldünk.

Bárhová szállítunk

Az ország bármely pontjára szállítunk, ráadásul nincs alsó rendelési korlát sem. Ön azt kapja amit szeretne és oda, ahová szeretné.

Kérjen tőlünk ajánlatot

Szeretné lecserélni eszközparkját? Segítünk kiválasztani az ideális konstrukciót!

Referenciáink

Mit mondanak rólunk?
  • Az INFOBIT KFT. mindig határidőben teljesít és minden egyedi problémánkra megoldást talál. Korrekt módon intézik az esetleges minőségi problémákat (ami a beszállítói hibából adódott), csere termékeket, és kedvezmény is mindig kaptunk a megrendeléseink után. Végtelenül korrekt, megbízható cég.

    Kovács Istvánné
    Pénzügyi munkatárs
ELÉGEDETTÜGYFELEINK
Vegye fel velünk a kapcsolatot