Bármennyire is digitális világban élünk, gyakorlatilag minden irodában szükség van papírra és írószerre, irodaszerekre. Jegyzetelni, felírni, kinyomtatni, dokumentálni, kiemelni és így tovább. Ez valószínűleg nem fog a közeljövőben megváltozni.
Ön nap mint nap használ írószereket, irodai eszközöket. Ezek egész egyszerűen részei egy irodának, munkahelynek. Ráadásul elfogynak, így folyamatos kiadást jelentenek.
Két okból fontos odafigyelni erre:
Mi segítünk Önnek optimalizálni az irodaszer és irodai papírárú beszerzését oly módon, hogy leegyszerűsítjük azt: Önnek egy lépést sem kell tennie, ráadásul akár automatikusan, hónapról-hónapra is tud tőlünk rendelni. Sőt, arra is van lehetőség, hogy mi figyeljük az Önnél lévő termékek fogyását és a megfelelő pillanatban leszállítsuk a szükséges irodaszereket, papírárút.
Több mint 100.000 irodai terméket kínálunk. Tucatnyi termékkategória, számtalan variáció legyen szó méretről, színről vagy épp árról. Ez nem csak azért fontos, mert Önnek így a megfelelő terméket tudjuk biztosítani, de ha valami épp nem elérhető, akkor megfelelő alternatívával tudunk szolgálni.
Szinte bármerre fordítja a fejét egy irodában, olyan termékekkel találkozhat, amelyet forgalmazunk, a papírtól a vizuáltáblán át a gémkapocsig. Az alábbiak a legfontosabb termékkategóriáink:
Több mint 100.000 termékből álló kínálatunk van, amelyben garantáltan megtalálhatók az Ön számára ideális termékek.
Minden irodához kapcsolódó beszerzési problémát leveszünk az Ön válláról. Önnek nem kell különböző beszállítókkal kapcsolatot tartania ezzel leegyszerűsödik és olcsóbbá is válik a beszerzési folyamata.
Nem csak a beszerzésben segítünk, de az informatikai eszközei üzemeltetésében, szervizelésében is. Szükség esetén cseregépeket is tudunk biztosítani.
Az egyik legfontosabb előnyünk, hogy ügyfeleink elérnek minket és kéréseikre azonnal és megoldásorientáltan reagálni tudunk.
Minden partnerünk számára egyedi árakat adunk, a számára fontos termékkategóriákra fókuszálva, így szinte minden esetben költséget tudnak általunk ügyfeleink megtakarítani.
Jellemzően 48 órán belül minden megrendelt termék Önnél van, de nem ritka az ennél gyorsabb teljesítés sem. Így Önnek nem kell várakoznia.
Webáruházunkból nagyon egyszerű rendelni. Ugyanakkor mi is figyeljük, hogy Önnek mire lehet szüksége és emlékeztetőt is küldünk.
Az ország bármely pontjára szállítunk, ráadásul nincs alsó rendelési korlát sem. Ön azt kapja amit szeretne és oda, ahová szeretné.
Az INFOBIT KFT. mindig határidőben teljesít és minden egyedi problémánkra megoldást talál. Korrekt módon intézik az esetleges minőségi problémákat (ami a beszállítói hibából adódott), csere termékeket, és kedvezmény is mindig kaptunk a megrendeléseink után. Végtelenül korrekt, megbízható cég.